måndag 3 september 2007

Vi har landat nu!

Vi har landat nu! Nu besitter jag tronen på Brogetorp! Ett vackert hus på en geniun sörmländsk bonnagård. Inga kossor som grannar. Två råttjägare är de enda djur som bor på gården. Samt en pensionerad bonde och hans fru i ett grannhus på andra sidan gården. Med tre traktorer på uthuset så ska väl snöskottningen vara löst.




Hur man hittar hit?

Satelit via GoogleMap, å närmare , å ännu närmare!

Brogetorp Nyköping på eniro

Jag tror att ni hittar dit via den ypperliga vägbeskrivningen. Alldeles utanför gården har vägverket påpassligt satt upp en varningsskylt. Varning för kryss! Alldeles vid den skylten går en liten grusväg upp till vänster upp på gårdsplan.

Ni är hjärtligt välkomna. Har ni tur så är jag kanske hemma!

Nu strandar jag denna blog. Som ett sista inlägg kan ni titta på den här gamla rockvideon som jag hittade. Lite nostalgi. Känner ni igen någon på videon?

//Nisse

2 kommentarer:

Papa sa...

Är det redan över? :-(
Du kan väl starta en annan blogg då? Fågelskådarbloggen kanske?

Papa sa...

Kolla in bilder på dig från helgen hos mig!