måndag 6 augusti 2007

Ett genombrott

Expeditionen har varit tuff även idag! Långa etapper, svåra umbäranden, stora faror lurar bakom varje hörn. Men idag lyckades jag med ett genombrott!

Ännu ett vägskäl! Oxelösund till vänster....knappast. Rakt fram utan att tveka.



Skogarna är enormt stora. Jag passerar stora träd, stenar, berg. Jag har till och med sett vilda djur!



Skogen är tuff. Man får vara på sin vakt hela tiden. Bakom varje gran kan det lura en fara!
Det är tur att man har lite fika med sej så att man kan pausa lite! En liten folköl är gott!
MEN PLÖTSLIGT!
Jag tror jag har gjort ett genombrott. Det där kan vara BROGETORP?!

Det kan mycket väl vara Brogetorp!? Jag får upprätta ett basläger på betryggat avstånd för vidare efterforskning. Eller kanske en folköl till? Nu blir det spännande!



1 kommentar:

Papa sa...

Intressant länkande. Vad har Peter Lemarc med Brogetorp att göra? eller var det den känsla du fick när du såg det?