måndag 30 juli 2007

En ny äventyrare har fötts i släkten!

Ni kan nu kalla mej farbror Nisse. Den store äventyraren Farbror Nisse. En nu spänningssökare har fötts inom klanen och han ser verkligen ut att kunna bli en riktig
äventyrare. Han har det ju i släkten. Jag har bilder som ni aldrig tidigare har skådat!


Farbror Nisse berättar spännande och ibland farofyllda berättelser för en ivrigt lyssnande brorson! Det är min brorson till höger.


De två spänningssökarna, bröderna Nilsson. Mot nya järva äventyr. Jo ni har rätt...det är hög tid att man tar och rakar sej snart!

Grabbens stolta mor.
Nu har jag vilat upp mej under veckan och har dessutom haft ett spännande möte med min nya brorson. I morgon ska jag ge mej iväg. Bort mot Åby och sedan vidare ut mot okända marker!

1 kommentar:

Papa sa...

Din brorson verkar ta dina rövarhistorier med ro tack och lov.