lördag 21 juli 2007

Nu är det dags att ut å undersöka världen!

Okej!

Jag känner att jag kom av mej lite i expeditionen där. Saker kommer till en som man inte visste skulle komma. Men det tilhör väl spelet. Vägen mot målet är inte alltid rak. Först var jag tvungen att bemästra den svåra kampen mot Telia. Sen häpnades jag vid två tillfällen. Först hittade jag alla avsnitt av den store galaktiske superhjälten Kenny Starfighter på YouTube. Sen den här snigelmannen!

Kenny Starfighter och snigelmannen inger mod. Men det räcker inte med att häpnas över sina hjältar. Man måste kliva ut i nya oupptäckta fotspår och slå världen med häpnad med nya oupptäckta rön! Nu måste jag göra allvar av den här expeditionen. Jag har en tro om att Brogetorp ligger väster ut och jag tänker följa min inlevelse. Det kan bli mörkt, det kan bli kallt, det kan bli blött. Även mördarsniglarna finns där ute. Och jag lovar.....kan snigelmannen....då kan jag också.

Nu mina vänner. Nu tar jag min splitterbegagnade röda SAAB9000 och drar ut mot okända marker.

Inga kommentarer: